Salı, Aralık 10, 2013

Kendimi Seviyorum...

Kendimi seviyorum !..

Olur olmaz yerde kahkahalar atmayı... Saatlerce yerimden kalkmayıp,televizyon izlemeyi... En önemli zamanlarda bile son dakikaya kadar müzik dinleyip,  kulaklığımdan vazgeçmeyişimi...

Sinirli olduğum zamanlarda avaz avaz bağırmayı... Hatta kıskançlık krizlerimi...
Kimi zamanlardaki tembelliğimi... Bazen her şeyi elime yüzüme bulaştırmayı...
Ufacık şeylere bile kolayca küsmemi... En basit olaylarda bile fazlasıyla heyecanlanışımı...

Anormal takıntılarımı.... Sadece canımın isteği şeyleri yapmamı....
Kızgın olduğumda hemen ağlayabilmemi... Aklıma estiğinde triplere girmeyi...

Ama ne olursa olsun her zaman insanlara güvenmemi.... Dostlarımı seviyorum...

Hayatı, yaşamayı seviyorum...

Ben, ben olduğum için kendimi seviyorum....

İyi ki ben Benim...

İyi ki mükemmel değilim...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails