Çarşamba, Aralık 11, 2013

Eğer...

Hayatıma yeniden başlasaydım eğer;

Kendime daha çok zaman ayırırdım. Hastalanınca dinlenir, geceleri daha çok uyurdum...


Ben olmazsam olmaz diye düşünmez, daha az konuşup daha çok dinlerdim...


Televizyonda izlediğim acıklı filmlere daha az ağlar, gerçek hayatta olup bitenlerle daha çok ilgilenirdim...


Yerlere düşüp leke yapacak diye patlamış mısırdan vazgeçmezdim...


Saçlarım bozulacak diye arabanın camının açılmasını önlemezdim...


Ömür boyu garantili diye aldığım eşyaları almazdım. Pantolonumun kirlenmesine aldırmadan çimlere otururdum...


Çok güzel göründüğü için hiç kıyamadığım o mumların hepsini yakardım...


Çocuklarımın " Anne bugün iki masal anlat " isteklerini kırmazdım. 

İnsanlar ne der diye ertelediğim ne varsa bir bir yapardım...

Asla kalbimden sesinden ayrılmaz, oluruna bırakırdım...


Babamın anlattığı gençlik hikayelerini daha can kulağıyla dinlerdim...


Yeniden başlasaydım eğer;


 "Bugünde hiç vakit geçmiyor..." dediğim günlerin her saniyesini dolu dolu geçirirdim.


Sadece bir hayatınız var ve ummadığınız bir anda son bulacak. Her anını dolu dolu yaşayın.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails