Pazartesi, Aralık 09, 2013

BİR GERİ DÖNÜŞÜM

İşte sizlere çok ilgimi çeken bir geri dönüşüm projesi daha...




İlk bakışta ne olduğunu anlayamadığım, anlayınca da  "yok artık "dediğim bir objeydi bu... Bir çatal...
Bir internet sitesinde gördüm ve hemen yapmaya karar verdim. İhtiyacınız olanlar :




*Çatal
*Kargaburnu
*Sprey Boya

Hepsi bu kadar. Öncelikle çatalın uç kısmından başlıyoruz. Ortada kalan iki sivri ucu yukarıya doğru düzgün bir şekilde kıvırıyoruz. Kenarlarda kalan uçları da aynı şekilde kargaburnu yardımıyla dışa doğru kıvırıyoruz. İşimizin büyük bir kısmını hallettik sayılır. 

Çatalın tutulan kısmını da estetik bir şekilde ovalleştiriyoruz. Artık boyama işlemine geçebiliriz. Ben altın renk kullandım ama siz istediğiniz rengi seçebilirsiniz. Kuruması için biraz bekledikten sonra üst kısmına istediğiniz bir süsleme yapabilirsiziniz. Artık resim tutacağımız hazır.


Küçük bir resminizle daha da güzel duracaktır...


Aslında ben iki tane yapmadığım için pişmanım. Aynısından bir tane daha yapıp takım olarak da kullanabilirsiniz.  

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails