Pazartesi, Aralık 09, 2013

FOTOĞRAFLI SAAT

Herkese merhaba,

Fotoğraflar... 

Benim için çok değerlidir... Sadece bir fotoğrafa bile saatlerce bıkmadan bakabilirim. Kimi zaman bir günümü sadece fotoğraflara bakmakla geçirmişimdir. Evimizde de istiyorum ki, her yerde fotoğraflarımız olsun her an bakabileceğim...

İşte bu yüzden epeydir aklımda olan bir resim  saat projesini hayata geçirdim. Gün boyunca en sık bakılan objelerden birisiydi saat ve artık bizim siyah beyaz fotoğraflarımızı gösteriyordu. Her sayı ayrı bir anı taşıyor, her saat ayrı bir anlam kazanıyordu. Bunu çok sevdim gerçekten. 

Sizler de yapabilirsiniz. 12 adet küçük çerçeve ve ortasına bir saat, rakamları kapatılmış. Her çerçeveye bir resim yerleştirin ve her bir resim saatin bir sayısı olacak şekilde evinizin en güzel köşesine uygulayın. 

Yapımı çok  kolay ve sizin için özel bir obje bence. Fotoğrafını ekliyorum bakınca ne kadar basit ama ne kadar anlamlı olduğunu göreceksiniz.

Hatta size bir öneri; her saat sizde neyi çağrıştırıyorsa ediyorsa, oraya ona uygun bir resim koyabilirsiniz. 

Deneyecek olanlara şimdiden kolay gelsin diyorum. 


Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails