Pazartesi, Aralık 09, 2013



Bİ TAVSİYE....





Ben bir köfte sever olarak Ankara'da yediğim ender köftecilerden birini tavsiye etmek istedim sizlere. Kazım Karabekir'de yerleri. Öyle çok lüks bir yer beklemeyin, küçük ama sıcak ve samimi bir ortam. Çalışanları da oldukça ilgililer. Öğle saatinde ve mesai bitiminde giderseniz yer bulamayabilirsiniz. Bu saatlerde gidebilmek için rezervasyon yaptırmalısınız.

Köftesi bana göre diğerlerinden oldukça farklı. O lüks restaurantlarda yediğim köftelere hiç benzemiyor. Köfteniz, közlenmiş domates, közlenmiş biber, közlenmiş sarımsak, (Ben sarımsağı hiç sevmememe rağmen burada nasıl oluyorsa yiyorum, sarımsak olduğu anlaşılmıyor bile) her çeşit yeşillik, piyazlar ve sıcacık tereyağlı lavaş eşliğinde geliyor. Kimyonsuz da yenmiyor. Yanında geliyor. Tercihe bağlı tabii... 1 porsiyon yetmiyor, en az bir buçuk istemelisiniz. 

Yalnız öğle saatinde ve mesai bitiminde giderseniz yer bulamayabilirsiniz. Bu saatlerde gidebilmek için rezervasyon yaptırmalısınız. Aslında ben yemek konusunda inanılmaz seçiciyimdir. Açlıktan ölsem bile yine de bilmediğim bir yerde yemek yiyemem. Buraya da tavsiye üzerine gitmiştik ama şimdi müdavimi olduk...

İletişim bilgilerini sizin için buldum, buradan ulaşabilirsiniz...

Damak zevki bu, herkesin ki farklı olabilir tabii ama bence Kazım Karabekir'e yolunuz düşerse ŞAHİN USTA'ya bi uğrayın derim.

Ha bi de kaymaklı künefe yemeyi de unutmayın...  :-)


Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails